KÄYTTÖEHDOT

Toimitukset

Toimitusmaksu on 5,90 euroa. Tilatessasi tuotteita vähintään 50 eurolla, toimitusmaksu on 0 euroa. Toimitamme onnistuneesta tilauksesta sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Saat myös ilmoituksen ja pakettisi seurantatunnuksen sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä, kun tilauksesi on lähetetty. Ulkomaalaisiin puhelinnumeroihin tekstiviestit eivät valitettavasti välity.

Tilaaminen edellyttää toimivaa sähköpostiosoitetta.

Lähetämme tilaamasi tuotteet postilla 1-3 arkipäivän kuluessa kun maksusuoritus on kirjautunut meille. Toimitusaika postilla on yleensä 1-3 arkipäivää. Nämä ehdot koskevat tuotteita, joita on varastossamme.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Voimassaoleva hinta on palvelussa tilaushetkellä ilmoitettu hinta.

Muuta huomioitavaa

Asiakaspalautukset

14 vuorokauden peruutusoikeus
Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla avaamaton, virheetön, käyttämätön, alkuperäisessä kunnossa ja myyntikuntoinen.

Kuluttajana sinulla on oikeus 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta ilmoittaa joko yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen peruutuksesta.

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

    Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Hyvitykset
Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse.

Palautukset
Noutamatta jätetty paketti ei ole sama kuin palautus.
Noutamatta jätetystä paketista veloitamme lähetyskulut  
Palautettavista paketeista emme hyvitä lähetyskuluja.

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Kun palautus on hyväksytty edellämainituin ehdoin (Hyvitykset), hyvitys suoritetaan alkuperäiselle maksutavalle 14 vuorokauden sisällä.

  • Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme todenneet tuotteen / tuotteiden olevan avaamaton, virheetön,käyttämätön, alkuperäisessä kunnossa ja myyntikuntoinen ja kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.

    Toimitusajan ollessa olennaisesti pidempi, pyrimme ilmoittamaan tästä asiakkaalle sähköpostitse. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tuote ilmoittamalla siitä toimittajalle. Framilla LKV Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

    Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Framilla LKV Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

    Jos sinulla on kysyttävää palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Henkilö- ja osoitetiedot

Tarkista aina ennen tilauksesi vahvistamista, että henkilö- ja osoitetiedot ovat oikein. Päivitä tietosi asiakasrekisteriimme aina niiden muuttuessa. Mikäli tuotteet on tilattu väärään osoitteeseen, emme korvaa kadonneita paketteja.












Energianvälitystoimisto Valo tulee Pohjolasta (Framilla LKV Oy)
Kurjentie 15 B, 04320 Tuusula
hello@valotuleepohjolasta.fi
+358 45 252 4224